Tak Semua Kita Nak Kita Dapat :)





Kau tau tak gambar ni perli aku?
Benci. Tak suke.
Tapi...itulah hidup.

Kalau kau dapat semua apa yang kau nak, tak best lah hidup kau.
Takde cabaran.
Ibarat kacang lupakan kulit.
Ok. Takde kaitan .

Hah..aku?
Eh..aku okayy je.
Biaselah.
Kepada semua orang yang pernah bagi kritikan dalam entry ni, timaseh korang.
Aku hargai.
Dan aku dah cuba pun cara yang korang suggest kan tu.
Siyes.
Timaseh sekali lagi.
Aku rasa lega. (tak..tipu. aku langsung tak rasa lega.)


Oh..lupa aku nak pesan.
Seboleh-boleh nya elak kan diri kau menjadi orang ketiga.
Kerana sesungguhnya orang yang ketiga itu adalah syaitan.
Hahah.
Ok. Tak lawak langsung.
Kau mesti marah kan kalau ade orang ketiga dalam hubungan kau.
So, sila respek hubungan orang lain .
:)


Aku rase itu jea , byeee :)

No comments:

Post a Comment

Name :
Web URL :
Message :
Pink Horizontal Stripe Pointer
A