I'm a Quitter !!

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...



Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selamanya
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya
(bila aku sudah tiada: Hujan)


maafkan aku....maafkan aku... maafkan aku
tak ada apa yang mampu aku katakan selain maafkan aku
aku tak harap aku akan diingati
tapi aku harap aku tak diingati atas salah silap aku...sikap buruk aku

sepatutnya aku tak perlu rasa sedih jika saat ini adalah saat terakhir buat aku didunia..
tapi mungkin sebab aku jauh dari bersedia untuk itu, jadi sebab itu aku jadi risau..
jika saat ini saat terakhir buat aku didunia...
aku jadi diam bila ingatkan kemungkinan itu...
apa aku akan lakukan?
bagaimana jika aku tidak sempat ungkapkan maaf kepada keluarga, rakan-rakan dan semua yang kenal aku?
bagaimana jika amalan aku tidak cukup?
bagaimana jika Allah tidak redha dengan aku...rasulullah saw tak kenal aku...keluarga tak maafkan aku...rakan-rakan benci akan aku? 

Maafkan aku :)

1 comment:

  1. rick , ape ni rick ? huh .. jgn r cmni . kau desak aku sedih r rik :( kau tak sayang aku kea ? aku tak sggup nk hilang kau rik , sumpah aku cakap , tolong la rik . faham aku .

    ReplyDelete

Name :
Web URL :
Message :
Pink Horizontal Stripe Pointer
A