Keputusan tidak memberangsangkan



As you know 21/03/2013 ialah result STPM (M) akan keluar, boleh check kat online ataupun sms dan ia juga detik kegagalan dalam hidup aku. Result tu betul- betul buat aku macam orang bodoh yang tak belajar apa-apa pun. Itu jea ke yang aku mampu buat? aku dah buat yang terbaik untuk diri aku. Tapi masih belum membuahkan hasil titik peluh aku. Tak datang sekolah selalu? Yes, aku mengaku tapi aku kat rumah still belajar dan belajar. Aku bukan orang bodoh yang asyik malas belajar jea. Aku nak juga merasakan apa itu kejayaan dalam kehidupan, mengembirakan mak aku dan menjadi contoh kepada adik-adik aku yang kian membesar. Aku mengharap sangat nak macam tu. 

Now, aku down sangat dan aku jumpa ayat yang memotivasikan aku.

Belajar adalah suatu seni. Jika anda tahu menguasai seni tersebut , anda boleh berjaya biar pun diri anda mempunyai beberapa kekurangan. Semoga lembaran ini menguatkan ikhtizam anda untuk mencapai prestasi yang lebih cemerlang dalam pelajaran.

So, lihatlah perubahan aku selepas ni. Teardrops again and again last night. Hope it can make me tough and strong. Mybe ... 

No comments:

Post a Comment

Name :
Web URL :
Message :
Pink Horizontal Stripe Pointer
A