Detik bahagia!




Hi korang , belog nih agak berhabuk juga kann? :) tapi dah tukar template dah . hee! Simple jea . Tanak serabut otak aku nih . Sebenarnya , aku nak cerita tentang si-DIA . hee! aku tengah segan nih >< si-DIA tuh bernama Siti Hafawati Binti Ishak . Masa raya Ke-II , dia dengan BFF datang rumah aku . Aku apalagi , nak ambil hati DIA . Aku kemas satu rumah , huhu . Decorate habes rumah tuh , tapi yg depan rumah mcam Cina Kopek jual sayur pulaks :/ adoi . tulah . tak jual2 lagi kotaknye tuh . Err! Lepas tuh , dia masuk ke dalam rumah . Aku berdebar2 jea . Yelaa , rumah aku bukan lawa sngad pun . Biasa jea kod . Aku dapat hidangkan air Oren jea , sebab dia tak bagi aku masak . Aku kurg sihat kod mase tuh , tapi aku larat lagi . Aku tahu dia risaukan aku , aku terpaksa mengalah demi menjaga hati dia yang menyayangi diri aku nih :') hee!

Cerita sedih pulak . huhu! Lepas beraya kat rumah adik sape tuh . hee! lupa pulak . Tapi namenye Yana , comel jugak orangnye dan apa kurangnya BFF-nye Elysa kann? . hee! Then , pegi Morib Baru , Banting :) kat situ best walaupun ramai orang . haha! sumpah aku tngok orang-2 kat situ mcam tade rumah ! kahkah ! Aku tersengih sorang2 pulak mase tuh >< dorang tak perasan kod . Apa-apa pun moment bersama si-DIA memang manis . hee . Gembira sampai tak terkata wehh . Pape puns nih gamba mase kat morib bersama sayang aku . Elysa , kybe dengan yana . Yana hampir tade kod . ade tapi tknampak muka pulaks . kesian kann . hee! tape , nati aku capture gmbar kau bnyak2 yee :D
Hai hai :D

Awak jngan pndang saya mcam tuh :3 melting taww ! XD



Hi , Elysa dengan Kybe ! :D sweet korang!

No comments:

Post a Comment

Name :
Web URL :
Message :
Pink Horizontal Stripe Pointer
A