Update ! habuk sehhh !

Assalamualaikum ,

Bismillahhirrahmannirrahim , dimulai wahai pembaca blog aku ni .

Adoyai , lame gila kann aku tak update blog ni ? mesti lha kan -,- ni pun org suruh update , haha . Pelik ah . Hah ? bukan pasal tuh aku nak cerita , aku nak cerita selama aku kurang update blog ni , nak aku list-kan ? Antaranya :

1. Firstly , focus on study , tahun ni tahun SPM . Mesti lha kan , padahal tak busy mane puns -,-
2. Bahagia nan SI DIA , siapa lagi kann and sakitkn hati dea jugak : (
3.  Habis Peperiksaan besar iaitu Sijil Pelajaran Malaysia(SPM) . Dapat freedom skit , hee . sikit jea .
4.  Cari kerja kat tempat-tempat yang aku dapat hidup . Dah nak dapat kerja dah ni , lepas tuh kne reject , haha . Lawak ah , sebab rambut aku panjang :O hisssh , terlepas pulak . Ergh ,

hee , itu jea kod . Mulai sekarang , aku nak ubah cara hidup aku ni . Tahun depan tengok lha , perubahan yang ketara dari aku , haha .

#Pengumuman untuk para hadirin , this my OFFICIAL PHOTOGRAPHY BLOG . Come in and follow too yaa :) I'll be follow you back , kbai .

No comments:

Post a Comment

Name :
Web URL :
Message :
Pink Horizontal Stripe Pointer
A